SWKOTOR.TK Credits Odkazy Downloady Wallpapery Galerie Informace Diskuze Novinky Úvodní stránka

 

Tvorba postavy:

Star Wars:Knights of the Old Republic je v mnoha ohledech výjmečná hra, jednou z výjmečných vlastností je i to, že si jako u vetšiny RPG her nevolíte povolání postavy jen na začátku hry.V SW:KotOR si na začátku hry musíte zvolit vzhled hrdiny nebo hrdinky a jedno ze tří povolání (voják, skaut, zloděj), to samo o sobě by nebylo ničím výjmečným, jenže v SW:KotOR se jak již název napovídá stanete rytírem Jedi. S tímto souvisí také volba za jakého ze tří typů Jediu budete hrát, díky tomu se volba postavy stává tak trochu alchymií a není od věci si prečíst něco o různých kombinacích.

Základní volba povolání je poměrne jednoduchá nejvýhodnejší je asi vybrat zlodeěe, protože získává nejvíce bodu při postupu na další úroven, ale zase dostává méně životů. Životu dostává nejvíce voják, ten má ale při postupu na další úroveň nejméně zkušenostních bodů. Kompromisem je skaut který je středem mezi zlodějem a vojákem.

Základní atributy:

Atributy
voják skaut zloděj
síla
16
12
10
obratnost
14
16
16
konstituce
14
12
10
inteligence
10
14
14
moudrost
12
12
12
charisma
10
10
14

Když se dostanete na Dantooine, kde je v dobe kdy se odehrává hra umístena Akademie Jediu jeste postaveni před volbu jesti se stanete Jediem Guardian, Sentinel nebo Consular. V tomto okamžiku se vyplatí být na co nejnižší úrovni, protože levelovat postavu mužete pouze na 20. úroven a když se na Dantooine dostanete na 14. úrovni, tak se asi težko stanete Jediem který bude mít velké schopnosti v síle. Pokud máte hodne zkušeností již na Tarisu doporucuji prestat se zvyšováním úrovne maximálne na 7. nebo 8. úrovni.

Jedi Guardian: Ochránci nejlépe ze všech tříd Jediu ovládají svetelný meč, ale jejich schopnosti se silou nejsou z nejlepších, to v praxi znamená, že mají sice přidáno nejvíce životů za level, ale nejméne bodu síly.

Atributy:10 boudu zdravý za level, ale pouze 4 body síly. Mají pomalý postup v dovednostech, kdežto rychlý ve featech.

Jedi Sentinel: Hlídači jsou zlatou střední cestou mezi Jedi Guardiany a Sentinely. Nejsou specializováni na boj ani nemají velké nadání k ovládání síly.

Atributy: 8 bodu zdraví a 6 bodu síly za level. Jejich postup v dovednotech je pruměrný a postup ve featech je pomalý.

Jedi Consular: Tito Jediové se specializují na využití síly v boji a snaží se konflikty rešit nenásilně. Málo životů nahrazují používáním síly.

Atributy: 6 bodu zdarvý za level a 8 bodu síly. Postup Consularu ve featech i dovednostech je pomalý.

Barvy světelného meče: Ve SW:KotOR se dají měnit barvy světelného meče libovolně měnit, ale základní barva je pro Consulara zelená, pro Sentinela žlutá a pro Guardiana modrá, sithové mají červenou barvu ve hře ješte mužete nalézt ružový meč, podobný jako Mace Windu v episode 2. Ve hre jsou přítomny ješte další dva barevné krystaly, ale ty se vyskytují jen v jednom exemplári.

Zkušenostní body:

Úroven Zkušenosti
1.
0
2.
1,000
3.
3,000
4.
6,000
5.
10,000
6.
15,000
7.
21,000
8.
28,000
9.
36,000
10.
45,000
11.
55,000
12.
66,000
13.
78,000
14.
91,000
15.
105,000
16.
120,000
17.
136,000
18.
153,000
19.
171,000
20.
190,000

Zkušenosti:

Já jsem si pri prvním hraní vybral postavu vojáka na Tarisu jsem se dostal až na 9. úroven a potom jsem si vybral Jedi Consulara,tato kombinace se mi osvedcila protože jsem mel dostatek životu , když jsem byl na Tarisu se mi to velmi hodilo. Síly jsem meu také docela dost, body se docela vyplatí investovat do elektrických šoku ala imperátor, ty dokážou na nejvyšší úrovni na dva pokusy zabít rancora a také zpusobí stejné zranení všem neprátelum okolo. Nejdríve je však nutné investovat do lécení, které je nejlepší sílou ve hre.

Pro príští hraní bych na Tarisu pridával úroven jen do 7. a trošku investoval do force persuade,které muže ušetrit pri hraní docela dost penez a také se díky této schopnosti dozvíte mnoho zajímavých informací.

Revan

Pokud budete mít nejaké zkušenosti, které by se ostatním mohly hodit napište je na adresu: zkusenosti@swkotor.wz.cz a já je zde uverejním.